wtorek, 9 września 2014

I ja tam byłam

 To był  DZIEŃ  CICHOCIEMNYCH w Książenicach. 





 Dopisała wspaniała pogoda (miało to bardzo duże znaczenie).



Po tych wspaniałych atrakcjach bawiłam się z dziećmi (ale nie tylko) darami natury :)








Zabawa była przednia, jak widać nie tylko dla dzieci.
 


Zdolności, pomysłowość i kreatywność dzieci jest niesamowita. Muszę przyznać, że niejednokrotnie to ja  czerpię od nich inspirację.

 Do ozdób wykorzystane zostały zbędne ramki od obrazków oraz wianki wykonane z gałązek wierzby, która była przycinana w  pobliżu mojego miejsca zamieszkania.



Jestem bardzo  zadowolona z przebiegu tych zajęć:))



                                               To był wspaniały dzień.
Bardzo serdecznie dziękuję Wszystkim za odwiedziny.

9 komentarzy:

  1. Wspaniałe dekoracje powstały! Śliczne kompozycje! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza ramka fantastyczna!!! Piękna kompozycja!!! Zabawa naprawdę przednia!!! Oj Jutko masz pomysłow multum!!!
    Pozdrawiam, miłej nocy Ci zyczę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie się zastanawiałam kto miał największą uciechę, widzę że Ty też się nieźle bawiłaś:) Najlepszego Jutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace! Z przyjemnością wzięłabym udział w takich zajęciach...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. To był wspaniały dzień, a dzieła które powstały są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super wpis! Już tytuł zapowiadał coś fajnego. Super dekoracje i zadowolone buzie. Fajnie się ogląda.
    Życzę Ci jak najwięcej takich spotkań.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne dekoracje.
    Widzę, że wszyscy się doskonale bawili i wykonali dekoracje z naturalnych materiałów.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zajęcia i piękne prace-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zabawy i przepiękne prace powstały, nic dziwnego, że nie tylko dzieci sie bawiły :)

    OdpowiedzUsuń