środa, 3 kwietnia 2013

Po świątecznie

Tak oto Kochani w tym roku moje dziewczyny udekorowały mazurka:)))


 Kołnierzyki te wykonywałam przed świętami. Pozostały mi jedynie zdjęcia.



  Oto taki widok, mam od kilku dni za oknem:((((





 Ale na przekór kapryśnej aurze, w moim  kąciku króluje w pełni wiosna:)))))
Kochani, pragnę jeszcze ten wpis uzupełnić o szczególne podziękowania.
Właśnie przed chwilą dostarczono mi zaległą pocztę:))))) Nasza przesympatyczna Pani listonoszka się rozchorowała i niestety nie było żadnego zastępstwa.
Ale przecież na miłe słowa i podziękowania za nie, nigdy nie ma nie odpowiedniej pory:))
Moja radość jest taka sama jak bym czytała te Wasze karteczki przed świętami:) A nawet obecnie mam zdecydowanie  więcej czasu na delektowanie się nimi:))
Bardzo dziękuję tym ,którym nie miałam okazji zrobić tego wcześniej.
 Frasiu,  Anstahe, Katarina 79, Kasia-N, Jomo, Janeczko,  Danielo i Aga:)))))

Bardzo serdecznie pragnę podziękować wszystkim, za mnóstwo  wspaniałych,  świątecznych  życzeń :))

32 komentarze:

  1. Adekwatnie udekorowany do panującej aury za oknem :)Kołnierzyki bardzo modne ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś wcale się nie dziwię Twoim dziewczynom :-)
    Widoki za oknem bledną przy Twoim cudnym kąciku :-) Piękne tulipany i szafirki.
    Rewelacyjne kołnierzyki stworzyłaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza dekoracja mazurka :D
    Kołnierzyki są cudne :)
    Śniegu u mnie też tyle niestety, marzę już o wiośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mazurek śliczny i pewnie był pyszny :)
    A co do zimowej wiosny...właśnie robie sobie trawiasty sweter, bo już mam dosć bieli...a tu śnieg sypie...i sypie...

    OdpowiedzUsuń
  5. :)))) Mazurek świetny! Mają Twoje dziewczyny talent i poczucie humoru :)). Kołnierzyki urocze :). Dobrze, że przynajmniej w Twoim kąciku króluje wiosna, bo aura na dworze nieco przygnębiająca :(. Podobno jeszcze tydzień tak ma być, a potem już będzie lepiej - oby! Serdeczności przesyłam :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Mazurek ślicznie przybrany. Kołnierzyki, to ostatni krzyk mody. Mają wzięcie.
    Umilamy kwiatami mieszkania. To odrobina wiosny.
    Wytrzymamy do 15 kwietnia. Potem być może już będzie wiosna.
    Ślę moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  7. ...kiedy patrzę na kołnierzyki wracam pamięcią do najszczęśliwszego okresu mego życia...dziękuję!
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kołnierzyki robisz coraz ładniejsze i coraz bardzie ozdobne.A mazurek zgrabnie udekorowany,a bałwano-zając jest powalający.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mazurek wygląda baaardzo smakowicie! A kołnierzyki eleganckie:) Widzę, że też tęsknisz za prawdziwą wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mazurek świetny:) A ja widziałam choinkę ubraną światełkami w jednym z ogrodów, jak jechałam do Zacisza:) Jutko, kołnierzyczki cudne, zwłaszcza ten pierwszy z zieleninką mi się podoba:) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wiadac wszystko da sie polaczyc!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  12. Po świątecznym ślicznie ozdobionym mazurku już pewno śladu nie ma :). Kołnierzyki śliczne, najbardziej mi się trzeci podobał. Dobrze, że masz wiosnę w domu, a zająca za oknami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna wiosna u Ciebie w domu, takiej wiosny życzę Ci w sercu, na każdy dzień!
    Mazurek Twoich Dziewczyn, potraktowany tak humorystycznie, wygląda bardzo apetycznie :)
    Kołnierzyki prześliczne, nie dziwię się, że tylko zdjęcia Ci pozostały...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bałwan to hit tegorocznej Wielkanocy w całej chyba Europie, toteż dekoracja mazurka całkiem adekwatna, jak i bałwan z długimi uszami. Może wreszcie wiosna zechce się pojawić? W moim mini-ogródeczku zakwitły krokusy, ale śnieg też jeszcze leży. Oby tylko nowy nie napadał.

    OdpowiedzUsuń
  15. JUTKO MAZUREK ADEKWATNY DO NOWEJ WIELKANOCNEJ TRADYCJI, LEPIENIA BAŁWANA.Jak obserwowałam blogi naszych koleżanek to mam wrażenie że wszyscy lepili bałwany więc dziewczynki inteligentnie weszły w temat:)))
    Kochana ale kołnierzyków nadziergałaś, wszystkie s ą urocze, szkoda że wiek już nie ten:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolnierzyki sa sliczne,balwanek mnie zaskoczyl,mazurka chetnie bym skosztowala, a tulipany poprostu urocze !!!
    Bardzo cieplutko Cie sciskam Jutko i serdecznosci sle !

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę wyjść z podziwu gdy patrzę na kołnierzyki. Pięknie ozdobione, każdy z nich to perełeczka. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Juto.
    W tym roku,przez tą niesamowitą pogodę,można zobaczyć różne dziwne rzeczy.
    Wcale więc mnie nie dziwi bałwanek na mazurku,czy zając ze śniegu.Normalka:))))
    Kołnierzyki bardzo ładne.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jutko ten mazurek to mistrzostwo !!! :D A i kołnierzyki cudne.. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super mazurek i zając śnieżny kapitalny:)Kołnierzyki piękne,ten z zieloną obwódką jest naj...♥kwiaty cieszą oko,ech,wiosna....gdzie Ty???Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mazurek pięknie udekorowany i pewnie nieziemsko pyszny, a sznurkowe twory... Sama wiesz :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Mazurek ślicznie udekorowany,
    a co do kołnierzyków ... brak słów, bardzo się mi podobają.

    Za oknem jeszcze śnieg, ale miejmy nadzieję, że wiosna w końcu przyjdzie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Mazurek fantastycznie się prezentuje, a tulipany dają nadzieję na nadejście wiosny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne kołnieżyki, a dekoracja mazurka baaaardzo trafiona!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mazurek pasuje jak ulał!
    Mojego podwórka od niedzieli pilnuje podobny stworek. A kolejnego mijam dojeżdżając do pracy - kieruje ruchem na rondzie ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Super mazurek i kołnierzyki:)

    Nie wiem co się stało ostatnio z moim internetem, ale chodzi baaaardzo powoli i często pisane przeze mnie komentarze wogóle się nie wyświetlają:( Karteczka od Ciebie przyszła, była wspaniałą niespodzianką która ogrzała mi serce w ciężkim czasie, dziękuje Ci z całego otulonego nią jak kocykiem serducha:*****


    ps. jak ten komentarz się nie wyświetli to nie wiem co zrobię....

    OdpowiedzUsuń
  27. piekny mazurek sliczne kolnierzyki cudny zajaczek i piekne tulipany :) i widze ze moja karteczka dotarla :)Ja tez bardzo dziekuje za karteczke od Ciebie. Jestem juz w domu w Krakowie i moglam ja zobaczyc na zywo jest cudna, dziekuje bardzo i pozdrawiam z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  28. Taki kołnierzyk to każdy chciałby mieć, są piękne.Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie patrz w okno, Jutko, tylko rób te fantastyczne kołnierzyki:)))
    Buziaki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mazurek jest w y j ą t k o w y!!!
    A kołnierzyki są tak cudne...

    OdpowiedzUsuń
  31. Sliczne kołniezyki, a mazurka jeszcze nie piekłam..

    OdpowiedzUsuń