sobota, 7 lipca 2012

Oprawa Kroniki

 Bardzo sporadycznie podejmuję się wykonania pracy "na zamówienie". W tym jednak wypadku, nie wahałam się nawet przez moment. To była prośba od wyjątkowo sympatycznej osoby:))))
 Kronika była dość duża.Ponad 45 centymetrów wysokości.

 Do jej oprawienia użyłam materiału jutowego.Wszelkie dekoracje są ze sznurka lnianego.Drzewko ma dekorację z bardzo maleńkich koralików drewnianych.

                             Zapięcie jest ze skóry i drewnianego guzika.
Najważniejsze, że Właścicielce moja praca się spodobała:))))
                   Róże moje, natomiast ta wspaniała juka sąsiadów:)))))

Bardzo serdecznie Wszystkim Dziękuję za odwiedziny w moim kąciku:)))

24 komentarze:

  1. Kronika duzo zyskala w nowej oprawie!W ''ubranku''wyglada pieknie:)Pozdrawiam Cie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o wiele ładniej kronice w nowej oprawie !

    OdpowiedzUsuń
  3. ...i wcale się nie dziwię, że oprawa się spodobała! Jest i piękna i niebanalna!
    Serdeczności zasyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się podoba - wspaniała, oryginalna i pomysłowa oprawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, kronika wygląda super. Świetny projekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko w Twoich dłoniach zmienia się w cudo . Pięknie to wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. POZDRAWIAM SERDECZNIE ŻYCZĘ MIŁEGO WEEKENDU
    ŻYCZĘ PRZEMIŁYCH DNI WAKACYJNYCH I MIŁEGO WYPOCZYNKU

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę,że nikt inny nie ma tak oprawionej kroniki.Twoja oprawa jest wyjątkowa.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka wielgachna kronika to niezłe wyzwanie. Trzeba przyznać że sprostałaś mu w 10 procentach:). Róże piękne, bardzo lubię te kwiaty choć ludzie zabrali im zapach, juki mam równie wielgachne i obficie kwitnące jak Twoja sąsiadka. Pięknie się prezentują w ogrodzie. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancka oprawa, nie dziwię się, że właścicielka zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci wyszła ta oprawa :) Jestem pod coraz większym wrażeniem Twoich dzieł :))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. A co się miała nie podobać?
    Śliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i dla czego mnie to nie dziwi, piękne drzewo na tej kronice wyhaftowałaś i to zapięcie -rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. No i teraz to ta kronika dopiero pięknie wygląda!!! Juka śliczna, zaraz za płotem to tak jak u Ciebie:))) Róża, piękna niewinna...
    Pozdrowienia ślę:) znowu z nowego bloga,pa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A wiesz Jutko że ja dawno temu też oprawiałam "kroniki"w materiał i haftowałam:))))i są do dziś w naszym domu a mają 32 lata:)))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna oprawa nie dziwę się, ze się spodobała. Róża cudna. Juka sąsiadów imponująca i jak pięknie kwitnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie kronikę "ubrałaś" A haftowane drzewo wspaniale tutaj pasuje. Kwiaty piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Oryginalna, przepiękna oprawa!!! Miłego dnia życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna oprawa, a kwiatuchy slicznie, u mnie juka tez pieknie kwitnie :)

    OdpowiedzUsuń