wtorek, 21 lutego 2012

Pierwszy baranek i zawieszka


 Chyba pora zacząć myśleć o Świętach. Zwłaszcza, że słonko zaczyna nas traktować coraz    łaskawiej:)

 Na razie jest mu smutno samemu. Ale mam nadzieje, że wkrótce zacznie powiększać się grono jego przyjaciół:)


 Wykonałam go ze sznurka jutowego.Wypełniony włókniną.Wełna powstała również ze sznurka jutowego.Natomiast kapelusz i dzwonek, ze sznurka lnianego.




 Zawieszka powstała w całości  z końcówek sznurka lnianego.


Razem z "kotem w butach" serdecznie Dziękujemy za tak miłe komentarze:)))

37 komentarzy:

  1. Baranek rewelacja, kurczaczek sliczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli pierwsze zwiastuny wiosny :) Puszysty baranek i wesoła kaczuszka :) Oby przywołały :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Baranek elegancik w tym kapelutku:) Zawieszka radosna, kojarzy mi się z kaczką-dziwaczką, choć to kurka... Podoba mi się bardzo. Jak to z resztek można coś fajnego wyczarować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne, baranek jest przepiękny, kaczusia również, wczoraj wyjęłam zajączka z marchewką i koszyczek z jajeczkami. Pozdrawiam serdecznie i do miłego.Słonko świeci , wiosna idzie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani barankowa jakie ma fajne zakręcone rogi i kapelusik :) Ta zawieszka to ja mówię,że to kogucik :)
    Życzę dużo zdrowia i dziękuję za tak miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baranek i zawieszka bardzo ładne.Na wielu blogach już tematy wielkanocne, a ja RR-y wyszywam.Muszę i ja coś wielkanocnego zacząć. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze. Kogutek to pogrzebałby chyba w ziemi, dobrze że pomału rozmarza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle cudności u Ciebie co tu komentować perfekcja i niesamowite że ze sznurka można zrobić tak piękne rzeczy pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Baranek śliczniutki!!!Zawieszka również świetna!

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie robi się już światecznie. Świeta Ciebie w tym roku nie zaskoczą :) Zawsze będzie co włożyć do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne! Szczególnie baranek mnie urzekł - ma piękne futro i rewelacyjne rogi :).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Baranek z rodziny przystojniaków. Pięknie się prezentuje, widać dba o siebie, dobrze się odżywia. Kurczaczek dzielnie mu towarzyszy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne prace, doskonałe na wielkanocne dekoracje! Baranek z prawdziwym runem, a u mnie tylko gipsowy potworek!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Baranek nie może być zdecydowanie sam :-), a kurczak jest uroczy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki cudny baranek masz naprawde zlote rączki :) kurki tez slodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny ten baranek i zawieszka,ale u mnie jeszcze slonka nie widac dzis sypie sniegiem,a u Ciebie juz powoli robi sie wielkanocno-swiątecznie:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Baranek rewelacyjny, taka jestem ciekawa tych przyjaciół:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż się uśmiechnęłam na widok baranka ,taki sliczny :))zawieszka zresztą też :) u mnie słońca brak :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Juto, baranek jest bardzo dostojny, jak na wielkanocnego przystało. Natomiast kaczucha podbiła moje serce. Fajna, kolorowa i wesoła z tą nóżką uniesioną do góry, dziarsko ku wiośnie maszeruje. Pozdrawiam Cię cieplutko. Dziś słońca niet.:( Ania:0

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny baranek, a zawieszka urocza:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe przygotowania do Świąt!, Baranek superancki, a jakie ma "fajowe" futro?!

    OdpowiedzUsuń
  22. zapomniałam kurki pochwalić, byłoby jej smutno,bo też jest śliczna, taka kolorowa i radosna

    OdpowiedzUsuń
  23. Baranek runo ma jak prawdziwe, koniecznie musisz mu drobić małe stadko bo baranek samotny to baranek smutny.

    OdpowiedzUsuń
  24. No to czekamy na więcej takich ślicznych baranków :) A kogucik też cudowny - super m kolorki :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj ty czarny baranie, baranie...może też pamiętasz? Ja z dzieciństwa, pewnie z przedszkola :)
    Twój co prawda nie jest wcale czarny i na pewno owieczek wypatruje przez okienko. Masz rację, czas już zacząć myśleć o Świętach, bo znowu bez Baranka zostaniemy :)
    Zawieszka kurkowa wesollutka. Nawet nie wiedziałam, że jest tyle kolorów sznurka.
    Sciskam czule :***

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny zaczątek wielkanocnego towarzystwa. Baranek prawdziwie barani :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Baranek milutki, aż chciałoby się go pogłaskać!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Baranek fajnisty, za kazdym razem zadziwiasz Twoich fanow, a zawieszka tez mi sie podoba ladnie wyglada wlasnie zawieszona! Mysle,ze juz niedlugo wiosna wiec baranek rzeczywiscie na czasie...sciskam serdecznie...mialam problemy z internetem i bylam mniej widoczna w wirualnym swiecie...

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurka jest świetna, bardzo wesoła :) A baran w kapeluszu dostojnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  30. Baranek jest przeuroczy, ma fantastyczne rogi!!! I cudny kapelusik! pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne są Twoje dzieła. :) A ja będę miała więcej czasu na swoje pasje i dla Was. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne dzieła:)Pozdrawiam serdecznie i cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawieszka kurka jest rewelacyjna. A Damulce też nic nie brakuje. Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny baranek i ptaszek zawieszka też super

    OdpowiedzUsuń