sobota, 19 kwietnia 2014

Moje życzenia

Zastanawiałam się, jakie życzenia mam przesłać miłym gościom zaglądającym do mojego kącika. Postanowiłam skorzystać ze zdjęć z ostatniej podróży brata. Zwłaszcza, że na tej wyprawie na koniec świata znalazły się Wyspy Wielkanocne. 
Widać jak wiele zakrętów musiał pokonać aby tam dotrzeć:)))
                                                  Zapraszam do Rapa Nui
























 Powyżej to już Atacama i zapewne zastanawianie się "gdzie by tu dalej wyruszyć"?????


Ale tą przepiękną fotorelację pokażę następnym razem:)



Wspaniałego odpoczywania w gronie rodzinnym i Świąt spędzonych w radosnych nastrojach życzę Wszystkim zaglądającym do mojego kącika.

19 komentarzy:

  1. W przepiękną podróż nas zabrałaś :). Dziękuję :)
    Zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna podróż :)
    Radosnych i Rodzinnych, Wspaniałych Świąt :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia i piękne miejsca! Spokojnych, rodzinnych i wesołych Świąt! Pozdrowień moc!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego nastroju, serdecznych spotkań z najbliższymi
    oraz Wesołego Alleluja !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obfitych Łask i Błogosławieństw
    od Chrystusa Zmartwychwstałego
    oraz pełnych pokoju Świąt Wielkanocnych
    z radosnym "Alleluja"

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych świąt! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jutko, dziękuję za tę cudną wyprawę!!! Dziękuję Także bardzo za odwiedziny i życzenia:) Tobie również przesyłam moc ciepłych życzeń, spokojnych i radosnych Świąt w rodzinnym gronie. Wesołego Alleluja. Robi się co raz cieplej może uda nam się w tym roku spotkać szczęśliwie. :)))Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna fotorelacja:-) Pozdrowienia i szacun dla Brata...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jutko jakie piękne zdjęcia i na temat. jeszcze raz wszystkiego najlepszego wielu radości żadnych kłopotów i dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia ,aż dreszcze przechodzą :)
    Zdrowych ,radosnych Świąt Juto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia!!!
    Wspaniałych, szczęśliwych świat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne zdjecia i piekny kraj...a te dwa ostatnie zdjecia wiele obiecuja!!! caluje mocno i spedzaj swieta cudownie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Radosnego świętowania, Juto

    OdpowiedzUsuń
  14. świętuj radośnie, Jutko, po polsku i zagranicznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem zdjęć z Wyspy Wielkanocnej.
    Cudowne.
    Miłego tygodnia.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna podróż. Oglądając zdjęcia z różnych stron świata , jestem jeszcze bardziej pokorna wobec wspaniałości darów jakie posiada nasza ziemia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń