czwartek, 19 września 2013

Troszkę zaległości

 Bardzo spodobała mi się ta  serwetka.Dlatego postanowiłam użyć jej do zrobienia takiej  poduszki.


 Nie jest to poduszka do przytulania.Sznurek jutowy jak i materiał jutowy, ze swoją surowością natury nie należą do milutkich.Ale do dekoracji myślę, że się nadają wspaniale. 
 
Poduszka powstała bez użycia maszyny.Sama ręczna robota:)
 Użyłam materiału i sznurka jutowego oraz lnianego.
 

Oraz, nie wyrzuciłam podniszczonego segregatora:) Myślę, że obecnie będzie jeszcze długo mi służył.




Natomiast te kwiaty sfotografowałam przed wyjazdem,  na mojej grządce:)

Bardzo pięknie dziękuję WSZYSTKIM za odwiedziny:)

33 komentarze:

  1. Witaj Jutko:) Bardzo, bardzo, bardzo podoba mi się poduszka!!! Jest fenomenalna!!!
    Pozdrawiam i miłego dnia Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Cię dawno nie czytałam:)))
    Super poducha! Nie daj się nikomu do niej przytulać, bo pogniecie:))) Buziaki, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszeczka będzie wspaniałą ozdobą. Jest śliczna.
    Segregator zapewne będzie Ci jeszcze długo służył.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutko... poduszka wygląda bardzo oryginalnie...i naturalnie

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka wspaniała metamorfoza serwetki! A i segregator nabrał szlachetności.

    OdpowiedzUsuń
  6. poduszka jest piekna i na pewno wygodna Tobie nigdy nie brakuje nowych pomsylow :) kwiatuszki amsz cuden :)
    pozdrawiam goraco
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaległości bardzo udane, szczególnie poducha wpadła mi w oko!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszka jest świetna! Bardzo ładny wzór i piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszka wygląda ślicznie, a przez użycie materiału i sznurka jutowego jest inna niż wszystkie - taka Twoja :)). Segregator w nowej szacie też bardzo mi się podoba :). Serdeczności przesyłam :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jutko!!! ladnie jak zawsze tworzysz , poduszka sliczna a segregator do skopiowania....zabieram sie do dzwonienia do Ciebie ale wiele sie zdarzylo wiec jakos nie bylo okazji...zadzwonie wkrotce...caluje Cie mocno

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona podusią. Przepiękna i bardzo oryginalna. Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł z poduszką:)nie wpadła bym na to żeby poducha była z juty:))bo że Jutka zrobi ze sznurka wszystko to już wiem:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się taka metamorfoza segregatora. A poduszka moim zdaniem bardzo dekoracyjna, jeśli nie "na salony" to z pewnością na jesienny taras lub ławkę w ogrodzie (pod warunkiem, że jeszcze będzie ta polska, złota jesień)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezwykle oryginalna poducha, nie ma na pewno takiej drugiej, z tak połączonych surowców.Coś czuję że to nie ostatni segregator tak zrobiony przez Ciebie. Jakiś hafcik jutowy na grzbiecie i prezent jak się patrzy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jutko ale fajna ta poduszka, pomysł przedni o wykonaniu nie wspomnę, segregator też fajny , ale poducha.... marzenie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię połączenia serwetek np. właśnie z poduszkami. Zawsze wygląda to super. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna poducha! I piękna ręczna robota... Choć serwetki na drutach to chyba niezła gimnastyka - mam kilka wzorów, ale nie odważyłam się jeszcze za nie zabrać. Zdecydowanie wolę szydełko :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. No cóż moje przedmówczynie chyba już wszystko powiedziały na temat - poduszka jest wyjątkowo dekoracyjna i oryginalna. Co do segregatora, to zgadzam się, że na grzbiecie można by wrzucić jakiś hafcik albo aplikację, aż się dziwię, że tego nie zrobiłaś ;-)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  19. Zrobiłaś śliczną poduszeczkę. Segregator dostał nową twarz. Długo jeszcze będzie Ci służył.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty podziwiasz moje brzozy a ja twoje poduchy, bo piękne, zapraszam...

    OdpowiedzUsuń
  21. podusia wyszła przecudna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  22. Jutko, poducha to prawdziwe cudeńko:) Jest tak piękna, ze nie mogę się napatrzeć:) Moc cieplutkich pozdrowień Jutko. Buziaczki.Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne połączenie.
    Są poduszki do przytulania i ozdobne na których nie wolno się wylegiwać.
    Wystarczy wyszkolić rodzinę wiem co piszę hihihi
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczna poduszka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Sliczna poduszka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczna poduszka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduszka rewelacja! Również świetny pomysł na gazetnik. A kwiaty piękne... Szkoda, że lato się skończyło...
      pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  27. Poduszka wyszla superowo,naprawdę jest exstra :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna podusia. Pomysł na odnowienie segregatora rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dawno mnie u Ciebie nie było . Z przyjemnością nadrabiam zaleglości . Twoje dzieła niezmiennie ciesza oko i dusze, okazuje sie ż e nie materii z ktorej nie moglabys zrobić czegoś ladnego. Poduszka jest sliczna ....
    Pozdrawiam i duzo zdrowia ż yczę.

    OdpowiedzUsuń