poniedziałek, 6 maja 2013

Bobas w beciku:)

 Realizuję pomysł stworzenia na najbliższy czerwcowy kiermasz w moim kąciku, części przeznaczonej zabawkom dla najmłodszych.

Troszkę dlatego, że zdarzało się dzieciom prosić rodziców o kupno aniołka,  jako laleczki do zabawy:))
 
Myślę, że nie każde małe dziecko wie dzisiaj, jak kiedyś wyglądał  prawdziwy becik???

Zrobiłam go z materiału  jutowego,  wykończonego "koronką"  ze sznurka jutowego i lnianego.

Bobas  powstał częsciowo z odzysku. Cały tułów wykonałam ze sznurka jutowego.Wypełnienie to włóknina.I pomimo, że jest sznurkowy to  jest bardzo mięciutki. Taki do przytulania:))
Grzechotka, to drewniany koralik.

Tak się prezentuje całość:)







Loras  nie mógł się zdecydować na to co wzbudza jego większą  ciekawość???  Tulipan czy może bobas??

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i pozostawione słówko:))

31 komentarzy:

  1. Padam przed Tobą.Jesteś niesmaowita. Pomysł przedni, a wykonanie super. Cudeńko!!!
    ja chyba nie trafiam na dobre sznurki, bo jedne są zbyt cienkie i sztywne, a drugie grubaśne. Bądź tak miła i podaj mi dokładne namiary sznurka. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę, zajrzyj u mnie w kategoriach do pozycji drugiej,"informacje o sznurku". W niej to starałam się dokładnie opisać to o co pytasz. Rodzaje używanych przeze mnie sznurków jak i źródła ich pochodzenia.
      Również dziękując, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Witaj Juto.
    Myslę ,że bobas będzie ulobioną przytulanką dziecka ,które go dostanie.
    Twoje Aniołki są sliczne,ale stanowczo zbyt delikatne,żeby się nimi bawić,a bobas w sam raz.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ...piękny bobasek...
    Loras światem zadziwiony jest, jak moja Pami :)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutko to najpiękniejszy bobas jaki widziałam, pomysł jest genialny a po za tym 1 czerwca to dzień dziecka myślę że dzieci się ucieszą z takiej propozycji.Buziaki i serdeczności Ci posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny ten bobas :))). I zdecydowanie bardziej nadaje się do zabawy i przytulania niż aniołki :). Mam nadzieję, że przyniesie wiele radości jakiemuś dziecku :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że Bobas zrobi furorę na zbliżającym się kiermaszu i wejdzie na stałe to Twojego "repertuaru". Jest przesłodki, tylko tulić i tulić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny maluch :) Becik i czapeczka są przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana jesteś jak sadzonka, co raz nowe pączki, czyli pomysły :)))
    Bobo na pewno uszczęśliwi jakieś dziecko :)))
    I ta czapeczka :DDD cudnie wykonana!

    Ściskam Ciebie czule kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Jutko piekny bobas.;) i jakie misterne wykonanie. Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jutko, kochana! Gęba śmieje mi sie od ucha do ucha. Cudnie to wymysliłaś. Becik rewelacja. Co tu dużo gadać, Jesteś niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki fajny bobas, wtulony w becik:) Podobają mi się Twoje różnorodne pomysły, więc zostaję na dłużej:) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do Domu Rozalii:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki cudny bobasek:))Oj,dzieciom się spodoba:))

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny bobasek w cudny ubranku i beciku ech pamietam taki becik mial moj brat. A w Twoim wykonaniu to juz prefekcja i do tego w cudowie kwitnacym ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Droga Jutko!
    W każdym swoim poście pokazujesz nam coś bardzo ciekawego.Podziwiam Twoje pomysły... Masz rację, teraz dzieciaki nie mają nawet pojęcia jak wyglądał becik dla dziecka. Świetnie to wymyśliłaś!!!
    A bobasek jest prześliczny.
    Przesyłam Ci moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowite masz pomysły ! nie wspominając o wykonaniu...

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodki bobasek :-) I bardzo udany recykling.
    A mi może w końcu udałoby się odwiedzić kiermasz w okolicy... Mogłabyś podać namiary: gdzie i kiedy? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Becik? Faktycznie, współcześnie rzadko używany. Moje dzieci też nie miały, w "rożkach" się wynosiły :).
    Twój pomysł na bobasa w beciku jest świetny. Becik bardzo mi się podoba, ach ta koronka...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcale się nie dziwie, że dzieci chcą się bawić Twoimi aniołami, są takie cudne. Bobas w beciku słodki na pewno się spodobają Twoje zabawki

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczy bobas, a becik po prostu cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny bobas,bardzo fajnie wygląda w beciku:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne prace, gratulacje:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój pierworodny miał becik właśnie mi przypomniałaś. Cudnie to dyglądało w wózku i było bardzo praktyczne.
    Twoja wersja becika obłędna.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  23. To ci dopiero bobas wysmienicie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakby zmiana w Twojej tworczosci, przechodzisz na ludzkie tematy...fajny bobas i na pewno inny niz te, ktore sie widzi w sklepach z zabawkami..jestes niesamoita w swojej kreatywnosci...pozdrawiam cieplo i po dluzszej nieobecnosci wracam w swiat blogowy

    OdpowiedzUsuń
  25. Jutko, przecudny bobasek!!! Becik, czapeczka...coś niesamowitego!!! Muszę przyznać, że buźka aż mi się roześmiała:))) Cudnie zrobiłaś!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje rączki czynią cuda-
    - pozdrawiam Cię Jutko serdecznie i tzymam kciuki za udany kiermasz;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Juto, brak słów. Masz tyle pomysłów. Bobas w beciku - rewelacja! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie to zrobiłaś, szczególiki rewelacyjne:)Dzięki za odwiedzinki i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Słodki bobasek i jak pięknie wyposażony!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje kreatywności !pieknie zrobiłaś ten becik.

    OdpowiedzUsuń