poniedziałek, 19 września 2011

Trzy pojemniki

                                           Użyte materiały to : sznurek jutowy i  lniany.

                                                  Oraz elementy drewniane z odzysku.


                Pojemnik ten jest najmniejszy z trzech ostatnio wykonanych, tego typu.
.





                                                               I jeszcze dwa "maluchy"




  Bardzo  serdecznie dziękuję Wszystkim za tyle
  miłych słów pod adresem Mojego Kącika.
           Sprawiło mi to olbrzymią radość :)))

38 komentarzy:

  1. Piękne te twoje pojemniki w przybliżeniu widać jak robisz to profesjonalnie i cudnie to wygląda pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie,że jest takie coś jak sznurek i super ,że wpadł w Twoje ręce:)Dzięki temu podziwiamy takie cuda.Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne przedmioty powstają w Twoich rączkach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, ciekawe i przydatne, może i ja jednak spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie Ci wychodzi to "sznurkowanie" :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak sobie rozmyślałam kiedyś: sztywny sznurek, kolor szaro-bury, taki nijaki, a w Twoim wykonaniu ZAWSZE, ale to zawsze wygląda elegancko. I to nie tylko zasługa dodatków, ale również kwestia pomysłu, wykonania i wielkiego serca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Juto, cudowne! Jesteś niesamowita :). Pojemniki są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne te twoje pojemniczki, grunt to fajny pomysł, a jak jeszcze jest połączony z fachowym wykonaniem, to powstają takie oto cuda :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko świetnie, prawie jak wilinowe :

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pojemniki , ja ciągle jestem na etapie pomysłu , ale tylko dlatego , że czasu jak by mało a pomysłów w głowie dużo za dużo (nie tylko tych pojemnikowych)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalnie to wymyśliłaś !
    Cudne !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne zdjęcia z bliska, widać jak profesjonalnie układa się sznurko
    wy splot. Super

    OdpowiedzUsuń
  13. Śietne te pojemniki:) czym je usztywniasz? chętnie bym takie coś sobie sprawiła

    OdpowiedzUsuń
  14. rany te pojemniki okrągłe sa swietne , jak ja bym chciała takiego pojemnika :P .Piekności jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałości!!! Te okrąglaczki są świetne!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Jutko kochana, pojemniczki są the best!! Gdybym tylko umiała takie robić, zaraz bym sobie sprawiła do łazienki, z muszelkami...marzenie...:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pojemniczki cudne!Tyle różnych rzeczy można w nich trzymać.Kiedyś może od Ciebie "odgapię" jak pozwolisz... Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszyczki super, w każdym domu się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pojemniki, wnikliwie obejrzałam z każdej strony i wypatrzyłam "rusztowanie" na którym się trzymają, może i z mojego sznurka uda się takie zrobić, muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  20. pomyslowo zaplatalas :)sznureczki, pojemniczki mi sie najbardziej podobaja :0

    OdpowiedzUsuń
  21. Znowu cuda! dzieki Tobie spogladam na sznurek z wiekszym szacunkiem. Juz mam przywiazac sznurkiem roze do plotka, ale zaraz sobie przypominam, co potrafisz za jego pomoca wyczarowac i jakos tak szkoda mi sie robi...tego sznurka oczywiscie. Wszystko, co pokazalas jest takie ladne! Pozdrawiam jak najbardziej serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pojemniczki i torebeczki zrobiłas:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Juto.
    Doszłaś już do takiej perfekcji,że możesz sprzedawać te swoje robótki w cepelii.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jutko, nie napiszę nic nowego...Cuda tworzysz!!! I zgadzam się z Tenią , cepelia to świetny pomysł:)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje Brzydactwa- swoich sznurkowych prac nigdy niczym nie usztywniałam.Są robione na tyle ścisło że nie ma problemu z zachowaniem wymaganego kształtu.Co do zakupu moich prac można się kontaktować na adres podany na blogu.Chętnie odpiszę.
    Wanda- już kilka razy pisałam na temat odgapiania.Jest dla mnie wielką przyjemnością gdy ktoś sięga po sznurek. Specjalnie nieraz robię zdjęcia na których staram się pokazać dokładnie jak wykonuję niektóre fragmenty prac.
    Bardzo serdecznie dziękuję za tak pochlebne opinie i tyle miłych słów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jutka, pojemniki super, najbardziej podobają mi się te wiszące z kwiatuszkami. Dzisiaj odwiedziłam pasmanterię, kupiłam szydełko i kordonek, mam zamiar popełnić jakieś koronki. Kiedyś robiłam trochę, ciekawe, czy podołam, a do tego, pomoc fachową w postaci książeczki z wzorami, ale czy ja to roszyfruję? Ślę buziaki pachnące gruszkami w syropie :)iii uściski dla Fotografa i Prjektanta :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Można zamówić? Serio serio???
    No to po wypłacie pewnikiem zaszaleję:)
    Widzisz, ile osób ceni Twoje prace?
    I to wcale nie są pochlebstwa - to szczera prawda!
    Jesteś twórcza, wymyśliłaś coś nowego, ba - śmiem twierdzić, że odkryłaś jakąś lokalną Amerykę! Twoje rękodzieło ma charakter z lekka rustykalny, niecodzienny, unikatowy. Drugiej takiej Juty nie ma - i to jest bardzo cenne, niepowtarzalne!
    Buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale masz coś z datą nie tak, Juciu! Ja piszę o 22.46, a u Ciebie na blogu jest 13.47 - coś jest nie tak!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsza klasa pojemniki!Super pomysł i wykonanie!Niby taki zwykły ,niepozorny sznurek,a jakie piękne dzieła:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. super te pojemniki, najbardziej podoba mi się ten przykrywany, zresztą co ja gadam?! Wszystkie mi się podobają!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Pojemniki świetne ,szczególnie te z pokrywkami bardzo mi się podobają :)))
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Zadziwiły mnie Twoje prace. Sznurek i człowiek z pomysłem i pasją - oby wszyscy tak mieli, a byliby szczęśliwsi. Wrócę, by oglądać i... podglądać. Dziękuję.
    Z tysiącem serdeczności
    Zygfryd

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoje prace jak zwykle urocze,
    pojemniki urzekają orginalnością,
    pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Niesamowite drobiazgi wykonujesz ze sznurka!

    OdpowiedzUsuń