niedziela, 20 lutego 2011

Piąty zajączek

                                                            
                         Do stada dołączył następny zając,największy.Z racji swoich gabarytów
                         zostanie na razie przywódcą stada.Jego wysokość to 31cm.
                         Mam problem, zajączki zaczynają dopominać się o jedzenie.
        
                      
                         Nie miałam innego wyjścia jak postarać się dla zajączków o marchewkę.
                         Marchewka oczywiście, ekologiczna ze sznurka lnianego tak jak i jej natka.
                         Koszyczek zrobiłam tym razem na kółku które znalazłam w swoich'' niezbędnych''
                         drobiazgach.Ucho koszyka usztywnione jest drutem w osłonce,który obrobiony
                         jest sznurkiem ale proszę nie pytać jakim ściegiem bo nie wiem.
           
                                 Pierwszy dostał marchewkę przywódca stada, następnie pozostali.

10 komentarzy:

  1. FANTASTYCZNY!!! Wszystkie Twoje zające są kapitalne....:)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz dopiero ukazał mi się "obiadek"...piękne marchewki i koszyczek również!
    A gdzie można kupić taki sznurek lniany?
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałam już o sznurkach ale chętnie podam namiary.Ten kolorowy lniany oraz jutowy sznurek kupuję w Warszawie w sklepie Lin-sznur przy Placu Grzybowskim.Ponadto, różnego rodzaju sznurki nabywam w sklepach ''gospodarstwa domowego''oraz ''Dom i ogród''.Niestety w sklepach coraz trudniej o sznurek naturalny.A taki mnie interesuje.
    Dzięki za miłe słówko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne!Zachwycające!Same achy i ochy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie zajączki. Fajnie,że im zrobiłaś marchewki już nie zgłodnieją. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna rodzinka.W moim dorobku marchewka jest,ale zajączka niet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super cudne te zajączki,można się nimi zachwycać i zachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam zające są tak urocze, że chętnie bym się zamieniła mały zajączek z marchewką na butelkę która Ci się podobała, co ty na to?
    Pozdrawiam,Joanna

    OdpowiedzUsuń
  9. TO ja dziekuje za odwiedzinki! TWoje prace sa boskie! Chetnie bym sie na taka krolicza rodzinke wymienila ;)
    Jesli jestes zaintersowana pisz acha23@wp.pl
    Sciskam mocno!
    Aska

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne króliczki i jeszcze te maleńkie urocze koszyczki w łapkach :) sama słodycz

    OdpowiedzUsuń