czwartek, 29 grudnia 2016

CZAS PODSUMOWAŃ


W  najśmielszych marzeniach nie wyobrażałam sobie że w tym przemijającym roku będę w tylu tak ciekawych i pięknych miejscach.Zdecydowanie  był on bardziej przeplatany podróżami niż robótkami:)

A oto  podsumowanie w pigułce (przepraszam za jej wielkość)
mojego wojażowania w tym roku. 
Zaczęło się od Podlasia, na którym to również się zakończyły tegoroczne moje podróże.
W między czasie była wspaniała podróż do Włoch i Francji.


















 Białowieża i jej okolice.





Był Ogród Botaniczny w Warszawie.



Kudowa i jej okolice, te bliskie i dalsze.




 Wiedeń również był na mojej trasie.


Następnie Szwecja i Dania.





Łowiska w Piorunowie
 Kopalnia soli w Kłodawie.


 Oraz moje ukochane Tatry.


Było również wiele wycieczek rowerowych .



Był to dla mnie wspaniały, pełen niezapomnianych wrażeń rok.
A to że mógł on być dla mnie tak fantastycznym, jest zasługą   mojego Kochanego Brata.

Pragnę Wszystkim Życzyć Zdrowia Szczęścia oraz Samych Radosnych Dni w tym nadchodzącym Nowym Roku.
                                 

12 komentarzy:

  1. Zobaczyłaś wiele pięknych miejsc. Niech nowy rok będzie równie ekscytujący.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój Anioł Stróż wymyślił dla Ciebie taki Kamień Życia na teraz:))zwiedzanie,poznawanie,nie osiadanie na laurach:)))
    I to jest piękne:)))I tak trzymaj i tego Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie sporo zwiedziłaś w tym roku :). Życzę Ci, żeby nadchodzący rok był równie (a może i bardziej) fantastyczny i żeby zdrowie Ci dopisywało, abyś mogła realizować swoje marzenia :).
    Ściskam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny rok pod względem przeżytych wrażeń , po cichutku zazdroszczę :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój Brat wiele podróżuje i Ciebie wciąga w to i chwała mu za to. Wiele zobaczyłaś, wiele przeżyłaś i tak dalej trzymaj !. Ja jeszcze muszę czekać na wstawienie endoprotezy do września i mam nadzieję, że to mi pomoże. Mam już dość obecnego stanu. Życzę wspaniałego 2017 roku !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, ale fajne podsumowanie roku. Życzę Ci aby przyszły tez była tak obfity w podróże.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne podsumowanie i wiele wspaniałych miejsc poznanych w tym roku.
    Na zbliżający się Nowy Rok, dużo zdrowia, szczęścia, pogody ducha.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. No ladnie to wyglada, to sprawozdzanie! oby 2017 byl jeszcze lepszy, zreszta dobrze sie zapowiada.Zycze Tobie najlepszego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie dzięki siostro za podziękowania. To dość mobilizujące do tego by inspirować Cie do coraz dalszych wypraw, czego Ci serdecznie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci aby kolejny rok również był tak bogaty w podróże. Dużo zdrowia i trochę czasu na rękodzieło. Serdecznie pozdrawiam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały miałaś rok, czegoż Ci życzyć - chyba bardzo dużo zdrówka, byś i w w tym roku mogła mogła prowadzić dalsze wojaże! Pozdrówka przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  12. pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w 2017 roku :)

    OdpowiedzUsuń