sobota, 27 lutego 2021

P O W R O T Y

Witam ponownie po bardzo długiej przerwie. Nie mogąc ze względu na pandemię prowadzić zajęć zarówno z dziećmi jak i seniorami,  mam zdecydowanie więcej wolnego czasu. W związku z czym mam nadzieję, że może tym razem uda mi się reanimacja mojego bloga.

Pierwszy post  niech rozpocznie się od sesji anielskiej:)


 

Aniołki tradycyjnie wykonuję przy użyciu sznurków jutowych , bawełnianych oraz lnianych. Jak również z materiału jutowego z wykorzystaniem serwetek kordonkowych.

 








A to już chyba widoczny, zbliżający się koniec zimy:)

Pozdrawiam  bardzo serdecznie, każdego kto zechce tu zajrzeć😊💗

12 komentarzy:

  1. Pierwsza? ciesze sie, ze wrocilas Twoim blogiem. Bede Ci kibicowala, aniolki ładniusie, pierwsze zdjecie bardzo nastrojowe. A skoro to pisze ja, to nie obedzie sie bez zachwytu nad sikorką, bardzo mi sie spodobal Twoj karmnik! sciskam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Grażynko😊❤️.Z takim wsparciem, musi mi się udać. Uścisk 😊

      Usuń
  2. Śliczne aniołki. Cieszę się że wróciłaś. Ja też rzadko piszę, ale postaram się to zmienić :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Fajnie gdyby udało się tak jak zamierzam pozostać już na stałe. Pozdrawiam również❤️

      Usuń
  3. Nareszcie! Bardzo się cieszę, że znowu będzie można podziwiać Twoje piękne aniołki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dziękuję ❤️😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia, postaram się zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widzę( po komentarzach), nie tylko mi sprawiłaś radość ,że wróciłaś. Wiem z doświadczenia ,że powroty nie są łatwe, ale damy radę.
    Aniołek bardzo mi się podoba , taki Twój , jedyny w swoim rodzaju. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i również pozdrawiam bardzo serdecznie:)

      Usuń
  7. Pięknymi aniołkami nas przywitałaś! Zyczę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Dzięki z całego serca i również witam z radością:)

      Usuń