środa, 4 kwietnia 2018

Święta, święta i po..................świętach:)

Dzisiaj pragnę napisać kilka słów o pewnej przesympatycznej osobie. To dzięki Niej tworzyłam pisanki z zastosowaniem igieł do filcowania i włóczek.
Jest nią Elmira Abasbekova z Kirgistanu zamieszkująca wraz ze swoją  rodziną od kilku lat, u nas na Mazowszu. 
To Ona dzieliła się z nami swoją pasją, na spotkaniu w Radogoszczy. Zrobiła to tak skutecznie, że nie ja jedna zainteresowałam się tą nową dla mnie techniką tworzenia biżuterii i nie tylko.
 Jestem Jej bardzo za to wdzięczna jak i za prezent , który od Niej otrzymałam .
 Jest to śliczny ten oto  naszyjnik, bardzo bliski memu sercu:)

 A to już efekty naszego spotkania

 Powyżej spróbowałam połączyć filc, sznurek lniany i drewniane korale.


 I jeszcze kilka par kolczyków na prezent:)
Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie:)

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładne korale:))kuli takie równiutkie:)jestem pod wrażeniem:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Jutko, filcowe korale są prześliczne.
    Żółty naszyjnik jest uroczy i z pewnością stanowi doskonałe dopełnienie niemal każdego stroju.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście prezent jest uroczy. Bardzo dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Śliczny naszyjnik dostałaś, ale i sama piękne rzeczy zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent i efekty Twojej pracy :) Chyba wciągnęło CIę to filcowanie, co mnie bardzo cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że poznałaś taką wspaniałą osobę. Śliczna prace i Twoje i te podarowane. Radgoszcz - w której części Polski ? Ja pochodzę z miejscowości niedaleko Radogoszczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana i przepraszam za nierozwagę w moim opisie. Tak się przyzwyczaiłam do używania nazwy Radogoszcz, że przeoczyłam fakt iż czytający nie mieszkają jak ja w Grodzisku:) Już wyjaśniam.
      W latach 1994-2010 w zabytkowej wilii w naszym mieście mieściła się filia Ośrodka Kultury Gminy Grodzisk Maz. – Centrum Edukacyjno-Kulturalne „Radogoszcz”. W 1995 r. w willi znalazły się zbiory przeniesione z dawnego Muzeum Regionalnego PTTK, stanowiące początek stałej ekspozycji dokumentującej dzieje miasta i regionu. W latach 2010-2012 r. budynek przeszedł generalny remont i 11 listopada 2012 r. został udostępniony mieszkańcom jako Willa Radogoszcz - Galeria Etnograficzna.
      Obecnie odbywa się w niej mnóstwo ciekawych wydarzeń. Bardzo kameralnych koncertów, różnego rodzaju zajęć zarówno dla dzieci, młodzieży jak i seniorów. Jest to miejsce na stałe wpisane w pejzaż naszego miasteczka, tętniące życiem.
      Tak że nie jest to w tym przypadku nazwa miejscowości.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie dziękując za odwiedziny:)

      Usuń
  6. Pięknie, pięknie .... korale i kolczyki ! Bardzo podoba mi się komplet mozaikowy. Ale wszystkie są ładnie wykonane.
    P.s. Pytanie prywatne - możesz zdradzić mi tajemnicę jak jest połączony dred z kuleczkami? Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się dzielę tym co sama w tym pierwszym przypadku wymyśliłam.
      Do naszyjników jednokolorowych (szafirowym i morskim) użyłam szydełka chyba nr4 lub 5, którymi przewierciłam w kulce otwór aby potem przeciągnąć przez nie dreda. Na końcach nawleczonych kulek zawiązałam supły zaciskając mocno.
      Pochwała od TAKIEJ MISTRZYNI filcowania musi łaskotać w serce:)
      Pięknie Ci dziękuję i pozdrawiam.

      Czy to właściwa metoda, nie wiem ale udało się.
      W tym melanżowym użyłam żyłki. W żółtym, prezencie od Elmirki jest użyty lniany sznurek.

      Usuń
    2. :) Dziękuję za odpowiedź. A już myślałam, że w miejscowości Radgoszcz takie fajne spotkania się odbywają :)
      Fajnie, że macie takie miejsce!

      Usuń
  7. Dziękuję Juto za odpowiedź. Znam ból przeciągania dredów. Miałam nadzieję, że jest jakiś mniej kłopotliwy sposób. Gdzieś wyczytałam, że po zrobieniu otworu można go poszerzyć rozgrzanym grubym drutem. Nie sprawdzałam. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne korale:))kuli takie równiutkie:)jestem pod wrażeniem:))pozdrawiam cieplutko:)
    HolidayPalace
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne korale:))kuli takie równiutkie:)jestem pod wrażeniem:))pozdrawiam cieplutko:)

    HolidayPalace
    Gclub

    OdpowiedzUsuń