czwartek, 13 sierpnia 2015

Zauroczenie Wrocławiem

 Jestem pod ogromnym wrażeniem piękna oraz klimatu jakie odnalazłam we Wrocławiu.


Nawet krótki pobyt w okolicy tych pięknych fontann dawało po bardzo upalnym dniu, wspaniałe poczucie przyjemnego chłodu:)


Oceanarium również bardzo mnie zafascynowało.










Jakże stare, piękne platany
a w nich wrośnięta kapliczka.











Architekturą można by się było zachwycać bez końca.



Niestety, nawet najwspanialsze wycieczki kiedyś muszą się zakończyć.

Bardzo dziękuję za odwiedziny i do następnego spotkania.

22 komentarze:

  1. O tak, Wrocław to piękne miasto :))) Wrocławski Rynek jest uważany za najpiękniejszy w Europie, a z całą pewnością jest największy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Małgosiu. Opinię tą podzielają osoby, które naprawdę bardzo dużo zwiedziły. Takie jak mój brat.
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Kogo nie zauroczy Wroclaw! mnie zauroczylas Twymi zdjeciami, pokazalas tyle jego "twarzy". Kapliczka wrosnieta w pien...ile lat tam wisi? sciany wody teraz bardzo potrzebne...rynek sliczny, emblematyczne krasnoludki..sciskam Cie Jutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak Grażynko , to samo pomyślałam przyglądając się tej wiekowej kapliczce wrośniętej w platan.
    A Wrocławia i jego piękna nie da się zapomnieć.
    Dzięki i również ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, w pełni się z Tobą Juto zgadzam. Też przez wiele lat (jak syn mieszkał) zwiedzaliśmy i podziwialiśmy Wrocław. Nie byłam 5 lat i widzę, że odkrywała bym go na nowo.Pozdrawiam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Cię zachęcam do ponownych odwiedzin Wrocławia. Myślę ,że tam ciągle się coś zmienia na lepsze.
      Dziękuję i również pozdrawiam

      Usuń
  5. Wieki nie byłam we Wrocławiu- gdy byłam tam ostatni raz to nie był jeszcze taki ładny. Niech żyją Fundusze Unijne i wszystkie wielkie imprezy - to zawsze jest "zastrzyk" finansowy i zachęta do pomyślenia co jeszcze można upiększyć czy też tylko poprawić.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz zapewne rację,że zdecydowana większość tych pozytywnych metamorfoz jest możliwa dzięki tym funduszom.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. I ja jestem zauroczona Wrocławiem i dumna, że się w nim urodziłam. * Już wróciłam z wojaży z wnuczką, ale jest jak dla mnie za gorąco żeby, siedzieć przy komputerze i pisać posta. Moja głowa nie działa teraz zbyt sprawnie :(. Życzę spełnienia marzeń dotyczących wyjazdu do Francji i Toskanii. Ja bym jako pierwszą wybrała Toskanię. Pozdrawiam serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to myślimy tak samo.U mnie również Toskania byłaby pierwszą. Na razie jest Grecja:)
      Dzięki i również pozdrawiam bardzo serdecznie.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Chyba ja się w nim zakochałam:))) Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Miło patrzeć na tyle pięknych zdjęć i Ciebie uśmiechniętą. zwiedzasz i korzystasz, super.Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawia mi to rzeczywiście niesamowitą radość, stąd ten uśmiech:)
      Dziękuję i pozdrawiam Cię bardzo serdecznie

      Usuń
  9. Witaj :) dziękuję za ciepłe słowa pod adresem mojego bloga. To dla mnie naprawde wiele :))
    Co do Wrocławia. Byłam wiele razy, studiowałam też przez rok.... ale mnie generalnie Wrocław nie zachwyca i nigdy nie robił na mnie wrażenia. Od paru lat dodatkowo kojarzy mi się z pewnym szpitalem na ul. Hirszfelda.... więc całkiem niemiło.
    Za to Twoje zdjęcia, przyznam, że bardzo ładne ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wycieczka interesująca, bo Wrocław znam tylko z jednego z jego peronów na dworcu PKP . Zatem dzięki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wrocław uwielbiam, mam wiele ciepłych wspomnień związanych z tym miastem. Zaliczyłam też kilka plenerów malarskich właśnie tam :) Tobie Moja Droga bardzo dziękuję za serdeczne komentarze pod moimi pracami. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. byłam we Wrocławiu ale tak dawno, że oprócz jednej perfumerii to i zapomniałam...jak wygląda miasto...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Juto.
    Fajnie tak po podróżować po naszym kraju.Mamy wiele ciekawych i pięknych miast, a Wrocław do nich należy. Byłam w nim kilkakrotnie i za każdym razem odkrywam coś nowego i bardzo ciekawego.
    widzę ,że Twój pobył był bardzo miły.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jutko Kochana!
    Jestem zauroczona Twoją relacją z Wrocławia.
    Bardzo piękne, klimatyczne zdjęcia.
    Cieszę się z Twojego uśmiechu na buzi. Widzę, że poczułaś bakcyla podróżowania.
    Całuję i pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak. Wrocław to jedno z moich ulubionych miast. Nie byłam już kilka lat i chętnie bym do niego zajrzała.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, przyjeżdżając do Wrocławia chciałoby się w nim zostać na dłużej. Zdjęcia fontann robią chyba największe wrażenie. Tak już mamy, że nie doceniamy miejsc w naszym kraju, które mogą konkurować z tymi z zagranicy.

    OdpowiedzUsuń