niedziela, 9 lutego 2014

Chwalę się:)

Może to i niezbyt skromne, ale czy znacie babcię, która nie lubi chwalić się wnukami???
Zapewne nie jestem w tym odosobniona.
A okazją niech będą 11-te urodziny, które odbyły się w pierwszych dniach lutego.

 Ale zamiast tortu i świeczek pokażę  "kącik krawiecki" jubilatki  oraz to co w nim powstaje:)
 Na pierwszym planie przybornik, jak przystało uszyty przez właścicielkę "kącika".


 Prace powstawały w ciągu ostatniego roku. Wszak jubilatka oprócz tego zajęcia ma jeszcze jedną ogromną pasję, mianowicie konie. 
Stara się godzić te wszystkie zajęcia z nauką. Uważam, że udaje się jej  osiągać wspaniałe rezultaty we wszystkich tych dziedzinach.







 Dzisiaj pokazałam rezultaty jakie osiąga w dziedzinie szycia. W przyszłości pokaże osiągnięcia związane z jej drugą pasją, czyli koniami.
Szkoda mi trochę, że starsza wnuczka bardziej chroniąc swą prywatność, a mając również niemałe osiągnięcia (między innymi  wyjazdy zagraniczne z chórem), nie wyraża aprobaty na większy "rozgłos".
Ma pełne prawo i ja to szanuje.Chociaż niemniej rozpiera mnie duma.

Bardzo pięknie dziękujemy Wszystkim, którzy zechcieli łaskawie zerknąć na osiągnięcia Marty.
A ja dedykuję w podzięce te serduszka wykonane przeze mnie.

41 komentarzy:

  1. Największą dumą dziadków są wnuki i tak powinno być. Szkoda, że moje dzieci mają daleko dziadków i nie mogą brać udziału w ich życiu na co dzień. A co do wnusi to 100 lat z okazji urodzin i może jakaś sławna projektantka z niej wyrośnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz prawo być dumna, w tym wieku konkretne zainteresowania to jest coś! Dziewczyna młodo zaczyna przyjaźń z maszyną i z pewnością wspaniale owocować będzie to na przyszłość! Piękne prace - gratuluję wnusi i babci!

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, ale to wszystko piękne! Wróżę jej błyskawiczną karierę projektantki i zyję wielką nadzieją, że moja wnusia załapie bakcyla po babci. Teraz tylko najstarszy wnusio chłonie wszystko, a Stasie jeden i drugi, mają zapędy dyrektorskie i straciłam już nadzieję. Martusi ode mnie dużo zdrówka i samych radości.

    OdpowiedzUsuń
  4. To cudownie, że wnuczka w tym wieku ma już swoje pasje i znajduję na nie czas. Tak jak Babcia tworzy cuda, jak na swój wiek. Patrząc na ubranka dla lalek przypomniało mi się ile ja się naszyłam ubranek dla lalki mojej córki. Bądź dumna z niej :). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj do mnie, to przeczytasz coś ciekawego :)

      Usuń
    2. Wzruszyłam się niesamowicie:) Jednak świat jest na prawdę maleńki:)))

      Usuń
  5. Fantastyczne osiągnięcia w tak młodym wieku :) gratuluję jubilatce talentu ,a Tobie Babciu Juto tak wspaniałych Wnuczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zdolnych wnuczek!!! Świetne szyjątka, taki organizer sama chciałabym mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super. Zdolna mała .;) gratuluję wnuczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, Jutko masz się czym chwalić:) Przede wszystkim najlepsze życzenia dla Martusi! Zapowiada się z niej prawdziwa kreatorka mody i designerka! Kącik Marty jest super profesjonalny:) Brawo, chciałabym mieć taką uczennicę w moim szkolnym kole artystycznym. Ściskam Was dziewczyny mocno. Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę jaka zdolna, ale to pewnie babcia zaraziła ją pasją szycia :) Dobrze, że ma tyle pasji, które przecież nie tylko pozwalają się rozwijać, ale przede wszystkim dają wiele radości :) Pozdrawiam Was cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odziedziczyła geny po babci . sliczne

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego dla Marty z okazji urodzin.
    No proszę, jedenastolatka a już ma takie piękne pasje.
    Szycie i piękne robótki to pewne, że po Babci.
    Gratuluję uzdolnionych Wnuczek.
    Ślę moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie zdolna dziewczynka, trzeba się chwalić !
    Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przede wszystkim najserdeczniejsze życzenia urodzinowe dla Marty - zdrowia, szczęścia i nieustającej weny twórczej! Widać, że dziewczyna ma pasję, a do tego jest niezwykle kreatywna - oby jej to nie minęło :). Wcale się nie dziwię, że jesteś z niej dumna :)). Uściski :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Marty! W takiej pracowni powstają naprawdę świetne rzeczy:) Gratuluję zdolniachy!
    Pozdrowienia od Izy, podoba jej się płaszczyk dla lalki:)
    Oj, skromna Kamila, w sumie to dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz sie czym i przede wszystkim - kim chwalić. Brawo dla wszystkich utalentowanych pań.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jutko tylko mogę zazdrościć. Kochana uściskaj Martę ode mnie. Cieszę się że wnusia idzie w ślady babci. Niedługo razem będziecie organizowały stoisko na kiermaszach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jutko:)po pierwsze śliczna dziewczynka:))po drugie uzdolniona:)))wcale się nie dziwię ,że jesteś dumna:))jak będę miała wnuki to będę najszczęśliwszą osobą pod słońcem:))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz zdolna wnuczkę :) Śliczne prace i kącik super urządzony

    OdpowiedzUsuń
  20. Przede wszystkim najmilszego i najszczęśliwszego dla Jubilatki. Śliczna z niej panienka, oj śliczna. No a poza tym geny po babci odziedziczone, co widać.I bądz z Niej dumna i mów Jej o tym, niech nabiera pewności siebie, niech od młodych lat zna swą wartość- to ważne w dorosłym życiu.
    Buziaki dla Was obu;)

    OdpowiedzUsuń
  21. No proszę jaka zdolna wnuczka :) Ja tu widzę wielki talent i jakie to piękne , że każdy w rodzinie ma swoją pasję ,bo to moim zdaniem bardzo ważne :) Wszystkiego najlepszego dla wnusi jak również dla Ciebie Juto :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale Ci zazdroszczę! Ja mam zakazane wnuczkowanie w sieci i chwalić się nie mogę, więc wyję do księżyca z zazdrości szlachetnej uuuuuuuuuuuu :))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdolniacha z Twojej wnuczki:) piękne i bardzo pomysłowe ubranka uszyła dla lalek:) w jej wieku też próbowałam sił w ich ubieraniu, jednakze nie az tak pomyslowo - zameczek do plaszcza - po prostu genialne rozwiązanie:) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz się czym chwalić. Wszystkiego najlepszego dla jedenastoletniej Marty. Świetna dziewczyna, talent do igły ma chyba po Babci :) Piękne rzeczy tworzy i widać, że robi to z pasją.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest nam bardzo, bardzo miło, że tak wiele osób pozostawia tyle przemiłych słów:)) Bardzo serdecznie dziękujemy.
    Ja natomiast muszę sprostować, że zainteresowanie szyciem u wnuczki to zdecydowanie zasługa jej mamy, a mojej córki:) Mnie z szyciem zdecydowanie nie idzie tak dobrze:)) Ale z szydełkiem również nieźle sobie radzi i to jest już moją zasługą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym zwariowanym świecie w którym dzieciaki tylko zabijają potwory w wirtualnym świecie, albo siedzą przed telewizorem, cenne jest to, że Marta żyje i tworzy realnie. Ma pasję. Pozdrowienia i gratulacje dla córki :)

      Usuń
  26. wszystkiego dobrego wnusi !
    ja jeszcze babcią nie jestem więc i nie kim się chwalić... ale jak zostanę to na pewno to zrobię... hihi

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale zdolna wnusia,fajnie,że ma pasje:)Piękne te maskoty,a zwłaszcza fioletowy konik:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jutko gratuluję OBU wspaniałych dziewczyn:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz prawo do bycia dumną Babcią. Gratuluję utalentowanych Wnuczek, a zwłaszcza tego, że dziewczynom się chce!!! To ostatnio rzadka cecha wśród nastolatek, niestety :(
    Wiele bym dała, by moja jedenastolatka miała jakąś pasję i zacięcie do jakiejś dziedziny, choć przez dłuższy czas. Wszystko jest tylko na chwilę i szybko się nudzi. Dla mnie to nie do pojęcia, bo staram się jak mogę to moje dziecię czymś zaciekawić. Dlatego tym bardziej powinnaś być dumna z Twoich dziewczyn! Marta fantastycznie szyje, jej laki są świetnie ubrane, a szmaciane zabawki- trudno uwierzyć, że są dziełem jedenastolatki. Super!
    Pozdrawiam dla wszystkich twórczych Kobietek w Waszej rodzinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Kochana dziękujemy Ci bardzo za ciepłe słowa.
      Zapewniam Cię, że w TWOICH POCIECHACH drzemie mnóstwo talentów i zamiłowań.Twoja jedenastolatka jest na etapie poszukiwań.I zapewniam Cię, że nastąpi taki dzień kiedy odnajdzie to "coś". Najważniejsze, że ma obok osoby które ją w tych poszukiwaniach wspierają. Pozdrawiam w imieniu "wszystkich naszych kobiet":)

      Usuń
  30. Kącik piękny a wnuczka zdolna po babci :) piekne maskotki i ubranki rośnie młody talent. Gratulacje wnuczki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj Juto.
    To rzeczywiście bardzo optymistyczne ,że tak młoda osóbka ma już stałe zainteresowania.
    Bardzo ładne są te zwierzaczki.Przekaż gratulacje dla Marty.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem pełna zachwytu fajną wnuczką i jej super zwierzaczkami. Cieplutko pozdrawiam Babcię i Wnuczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ma talent po Babci ! Wszystkiego dobrego dla Was obu !
    Serdecznosci sle i wiele cieplych mysli Jutko!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem pod wrazeniem!
    Bedzie z Niej artystka!
    J.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jutko! gdzies przemknal mi ten post, przy moim trybie zycie i zmianie miejsca "spania", zdarza sie ,ze nie doswiadczam internetu. A ten post jest taki wazny!!!!Masz sliczna wnuczke a na dodatek utalentowana. Bardzo mi sie podoba to co ona wyczynia! mysle ,ze udawadnia,ze jest Twoja wnuczka...a poza tym tak jak moja wnuczka portugalska jest fanka koni, ciekawa jestem Twojej relacji z jej osiagniec hippicznych. Jak zwykle caluje Cie bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa!!! jeszcze chce dodac, ze jej szmaciane zwierzaki sa niesamowite!!

      Usuń
  36. A pod tym postem nie mogę się nie wypowiedzieć. te szyte zwierzaki są niesamowite! i przybornik (z suwakiem!) ja - jako świeża pasjonatka maszyny jestem w osłupieniu, że 11 letnia dziewczynka wykonuje takie cuda. Gratuluję wnusi. Uściski odemnie

    OdpowiedzUsuń