wtorek, 10 grudnia 2013

Czas na szopki

 Moje tegoroczne szopki, które starałam się wykonać tradycyjnie, wyłącznie  z naturalnych surowców.



 Po za figurką dzieciątka, udało mi się.Nie używałam nawet kleju.


 Do ich wykonania użyłam:  koszyczków wiklinowych, materiałów jutowych,sznurków jutowych, maty słomianej oraz kory brzozowej.









  Jak mi się udały, nie mnie oceniać:)

Zapewne mogło by być lepiej. Ale prawie po każdej zakończonej pracy, odnoszę takie wrażenie.



Bardzo serdecznie dziękuję za każde odwiedziny.Cieszę się ,że nareszcie mogę zacząć odwiedzać Wasze blogi:))

29 komentarzy:

  1. Ty to masz pomysły :). Podobają mi się Twoje szopki i dla mnie najładniejsza jest na drugim zdjęciu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są śliczne:) bo Twoje własne, przez Ciebie wykonane. Mnie najbardziej przypadła do gustu ta największa:) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wybieram tę piątą od góry licząc, taką malutką, która jest jakby kwintesencją macierzyństwa. One wszystkie są ładne i to bardzo.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod ogromnym wrazeniem, dawno czegoś tak pięknego i nietuzinkowego nie widziałam. Wiesz nie od dziś,że uwielbiam oglądać Twoje prace i często to robię, tylko pisać nie mam kiedy .
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutko:) Fantastyczne wszystkie!!! Podziwiam Cię, co za wyobraźnia, super!!! Oryginalne i bardzo pomysłowe!!! Najbardziej podoba mi się ta z szyszkowymi filarami!!!
    Pozdrawiam cieplutko i pięknych snów Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się udały? Uznam, że to pytanie retoryczne! Są wspaniałe, idealne w swej prostocie, choć łatwe w wykonaniu zapewne nie są- widać ogrom pracy, jaki w ich przygotowanie włożyłaś. A jak pomyślę, że w dobie wszechpanującego pistoletu klejowego, Ty zrobiłaś je bez użycia kleju! Wielki ukłon w Twoją stronę. Są po prostu piękne i chyba najwspanialej oddają klimat "ubogiej, cichej stajenki lichej, pełnej niebieskiej chwały" !

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutnie piekne ..pierwsza, trzecia, piata! wszystkie!!
    proste a tak duzo wyrazajace...Jutko ! przeszlas sama siebie..sciskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej piekne takie proste , swojskie, takie szopki lubie :D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Udało Ci się wszystko. Masz wspaniałe pomysły i doskonale je realizujesz. To są przepiękne prace.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są Twoje szopki !! A ta najpiękniejsza będzie stała u mnie i cieszyła moje oczy w święta :).
    Uściski serdeczne :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne te szopki, naturalne materiały użyte do tworzenia, pomysł i wykonanie przykuwają uwagę, śliczne i swojskie, świetna dekoracja wigilijnego stołu! Pozdrawiam i dziękuję za pamięć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł z wykorzystaniem koszyków. Szopki jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne szopki, bardzo oryginalne. Sporo ich zrobiłaś -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie są świetne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne szopki! Bardzo oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  17. pomysłowe szopki...
    niestety mam tylko taką malutką z pocztówki

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie przepiękne. Udały Ci się wspaniale choć wyobrażam sobie ile pracy włożyłaś w ich stworzenie:)
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
    Marlena

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne szopki, Juto i jakie pracowite!
    Od lat myślę o szydełkowej szopce i ... zazwyczaj brakuje mi czasu na jej udzierganie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne szopki, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoja pomysłowość nie zna granic:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  22. Jutko szopki stworzyłaś genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, lepiej lepiej, gorzej tez moglo byc. Przesliczne i jakze roznorodne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jutko, Twoje szopki są przepiękne. Podziwiam Cię za pracę i bardzo ciekawe pomysły.
    Serdecznie pozdrawiam ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Super są Twoje szopki i dziękuję za odwiedziny na moim blogu:)Tak prawdę mówiąc to byłam pierwszy raz w życiu na takim kiermaszu rękodzielniczym i byłam zachwycona.Byłam z moją znajomą i ona mówiła że w zeszłym roku był dużo większy kiermasz.Ale zapewne pogoda zrobiła swoje bo było zimno i deszczowo.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. W tym największe piękno, że są naturalne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jutko!
    Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Tobie i Twoim bliskim niezwykłych, świątecznych radości, niezapomnianego smaku świątecznych przysmaków...

    Niech Tajemnica Bożego Narodzenia wzbogaci Was łaską, napełni pokojem i radością, a blaskiem swym niech oświeca wszystkie dni nadchodzącego roku.
    Ślę serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hiszpanie mają świra na punkcie szopek, niektóre rzeczywiście są mistrzowskie, ale ja wolę te cudne Twoje:)))

    OdpowiedzUsuń